بهاربهار، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

بهار دختر کوچولوی خشگل من

خوابیدن بهار روی سینه باباش

1395/6/27 16:37
نویسنده : حامد و الهه
115 بازدید
اشتراک گذاری

امشب سه شنبه 23 شهریور هست و بهار 10 ماه و 20 روز شده که شده همه زندگی من و مامانش

عصر که اومدم خونه دیدم مامان بهار حسابی عصبانی بود بخاطر اینکه از زیر سینک ظرفشویی آب بیرون ریخته بود و حسابی همه جا رو کثیف کرده بود و میگفت بهار هم بدو بدو اومده تو آشپزخونه و چند بار سرش داد کشیدم

من اومدم خونه بچه م از بغل من پایین نمیومد از ترسش و مامانش هم رفت سراغ آشپزخانه و تا شب با کلی غرغر تمیزش کرد...

آخر شب وقتی میخواستیم بخوابیم و بهار هم خوابش گرفته بود، مامانش دوباره رفت توی آشپزخونه و من هم یه کم باهاش بازی کردم تا خسته شد و بعدش هم اومد سر کوچولو موفرفریش رو گذاشت روی سینه من و من هم یه کم تکونش دادم و حدود 5-6 دقیقه بعد چشمهاش رو هم بسته بود و داشت خوابش می بردبوس....خیلی صحنه قشنگی بود و جالب بود که تکون هم نمیخورد چون صدای قلب منو داشت می شنید.... ولی مامانش گفت گناه داره و گشنه س و بغلش کرد و بهش شیرخشک داد و بعد خوابید

قربون دخمل مهربونم برممحبتبوس

پسندها (1)

نظرات (0)