بهاربهار، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

بهار دختر کوچولوی خشگل من

دومین آتلیه بهار خانوم (94/9/4)

1394/9/18 13:45
نویسنده : حامد و الهه
66 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از اینکه از آتلیه اومدیم بیرون، مامان الهه خیلی ناراحت بود که چرا عکس خواب نتونستیم از بهار خانوم بگیریم و دلش میخواست از خواب قشنگ دخترمون هم عکس داشته باشه...برای همین من از توی اینترنت چند تا آتلیه پیدا کردم و یکیش که نزدیک خونه بود رو هماهنگ کردیم و دو روز بعد از آتلیه نی نی کاج رفتیم اونجا...

یه آتلیه خلوت و تازه کار بود و باز هم موقع درآوردن لباس، بهار خانوم بیدار شد و دو ساعت تمام ما اونجا هرکاری کردیم نتونستیم شما رو بخوابونیم...تازه توی سبد اونجا کار خرابی و ... هم کردی و آخرش هم چند تا عکس از بیدار بودنت گرفت و قرار شد هفته دیگه بعد از حمام دوباره بریم که حتما خواب سنگین بری....اوایل که به دنیا اومده بودی همه ش میخوابیدی و الان باید بزور بخوابونیمت شیطونک من....

خلاصه هفته بعد هم با مامان الهه و مامان جان رفتید آتلیه و بالاخره موفق شدند ازت چند تا عکس خواب بگیرند ولی مامانی خیلی راضی نبود از آتلیه و فکر کنم دوباره باید یه آتلیه دیگه بریم....عجب پر خرج شده عکاسی از بهار خانوم....

پسندها (3)

نظرات (0)