بهاربهار، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

بهار دختر کوچولوی خشگل من

اولین آتلیه بهار خانوم (94/9/2)

1394/9/18 13:44
نویسنده : حامد و الهه
52 بازدید
اشتراک گذاری

 

روز بیست و نهم زندگی بهار خانوم در این دنیای خاکی، برای اولین بار بردیمش آتلیه...من زود رفتم خونه و سوارماشین شدیم و رفتیم سمت آتلیه که خیلی هم از خونه ما دور بود و یک ساعتی توی راه بودیم...توی راه مامانش بهار خانوم رو که عشق ماشین هم هست و خیلی راحت توی ماشین میخوابه بزور بیدار کرد که اونجا رسیدیم خواب باشه...حدود یک ربع زودتر رسیدیم و تو اون چند دقیقه شیطون بلای ما بیدار شد....

وقتی نوبت ما شد رفتیم تو و مامانی یه کم بهت شیر داد و بعد شروع کردند از دختر من عکس بگیرند و سه حالت مختلف توی نیم ساعت عکس گرفتند و اتفاق بامزه موقع عکس گرفتن از حالت آخر بود که بهارک منو گذاشته بودند تو یک سطل و مامان و خانم عکاس رفتند کنار که یهو بهار خانوم شروع کرد به سرسری کردن و همه کلی ذوقت رو کردند....با این سن کم ولی خیلی خیلی خوب گردنت رو نگه میداری بابایی من...

بعد از اینکه عکسها رو نشونمون دادند دیدیم چقدر قشنگ شدند مخصوصا عکسهای سطل و خلاصه 8 تا عکس انتخاب کردیم که دو تاش برای مامان جان ها شد و بقیه ش هم برای خودمون....

پسندها (3)

نظرات (0)