بهاربهار، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

بهار دختر کوچولوی خشگل من

شنبه 11 اردیبهشت (6 ماه و 8 روزگی بهار)

1395/2/12 23:02
نویسنده : حامد و الهه
62 بازدید
اشتراک گذاری

امروز عصر قرار آتلیه داشتیم که بریم سه نفری عکس بگیریم

بعد از یک روز سخت کاری که اومدم خونه دیدم بهار خشگلم یه لباس خشگل پوشیده و وسط هال خوابش برده....اینقدر قشنگ خوابیده بود که نگو....مامانش هم داشت آماده می شد و کلی هم لباس و وسایل جمع کرده بود.

خلاصه رفتیم و یک آتلیه خیلی معمولی بود و تند تند لباسهامون رو عوض کردیم و عکس گرفتیم....فکر کنم 6 دست لباس فقط بهار خانوم عوض کرد و ما هم سه چهار تا لباس عوض کردیم.

و مثل همیشه بهار من خجالتخیلی خوب و آروم بود و هروقت هم شیطونی می کرد با نور فلاش خیره می شد به دوربین و همه عکسهاش قشنگ شدند.بوس

برگشتیم خونه بهار خوابش برد و من هم رفتم خوابیدم.

شب موقع خواب بود و مامان بهار میخواست بهار رو روی پاهاش بخوابونه که بهار خودش پرت کرد از روی پاهاش کنار و ما هم فهمیدیم که نمیخواد بخوابه شروع کردیم به بازی کردن باهاش....

بهار هم حسابی خندید ولی بامزه گیش به این بود که با شکلک درآوردن و شکل ماهی کردن لبهای من ریسه می رفت از خندهخندونک و من و مامانش هم حسابی خوردیمشبوس....بعدش هم که خسته شدیم و من میخواستم بخوابم، مامانش بهار رو گذاشت کنار من و اون هم اومد توی بغل من و چسبید به پهلوی من و خوابید....اینقدر صحنه قشنگی بود که نگومحبت و حسابی نازش کردم و بوسش کردمبوس و بعد از چند دقیقه دوباره سرحال شد و شروع کرد به شیطونی و مامانش هم گذاشتش روی تختش و من هم خوابیدم...

شب خیلی قشنگی بود امشبمحبتمحبتمحبت

پسندها (2)

نظرات (0)