بهاربهار، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

بهار دختر کوچولوی خشگل من

سیسمونی دخترم

1394/7/9 9:49
نویسنده : حامد و الهه
61 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خشگلم بهار خانم سلام

امیدوارم حالت خوب باشه، البته لگدهای خوبی میزنی و فکر نکنم مشکلی داشته باشی چون جای گرم و نرمی توی شکم مامانت داری....دیگه کم کم باید بیای بیرون چون من و مامانت خیلی خسته شدیم،مامانت هم خیلی داره درد می کشه و میخوایم زودتر ببینیمت جیگر بابایی

دیروز مامانت میگفت داری سکسکه میکنی، الهی قربونت اون سکسکه ت برم من

بابایی مامان بزرگهات با مامانت سیسمونی خشگلی واسه ت درست کردند، من هم کلی عروسک و اسباب بازی خشگل برات خریدم و باز هم میخرم تا باهاشون بازی کنی و بزرگ بشی.......

مامان بزرگت دیروز که اینجا بود، مامانی نتونست خیلی بخوابه برای همین بداخلاق شده بود، تو حواست باشه که بداخلاقی مامانت جدی نگیری ها، اون الان خیلی درد داره و خوابش هم درست نمیره برای همین شما سعی کن دختر خوش اخلاقی باشی و همیشه برای من و مامانت بخندی.....آفرین دختر خوبم

پسندها (3)

نظرات (0)